Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vad tycker ni om denna klänning??

Skrivet av *Brud 6/8 -05*
http://www.brollopsnytt.nu/svahns/forever_yours/images/42211%5B1%5D.jpg

Har haft några klänningar jag velat mellan men nu har jag hittat denna och den känns helt rätt. Vad tycker ni om den??
Svar på tråden: Vad tycker ni om denna klänning??

Gode Gud!

Skrivet av  engeltina
Ljuvlig.
Fast jag har inte figuren. :(
Mycet vacker.
 

Helt sagolik! + TIPS!

Skrivet av  • Catharina •
Har sett den förut, den är verkligen underbart vacker!!
Har du tittat på www.bridesave.com?

"Din" klänning finns att beställa därifrån, säkert billigare än vad den är här hemma i Sverige.

Här är länken: http://www1.bridesave.com/search/index.cfm?action=details&product_id=6836

kram!

 

Vågar man?

Skrivet av  *Brud 6/8 -05*
Vågar man beställa en klänning utan att ens ha provat den?? Har bara sett denna klänning på bild. Vet inte ens vilken storlek jag skulle beställa om jag skulle beställa därifrån. Priset verkar helt ok, ca 3400:-.

Vad gör man om man beställer den och sedan när den kommer och man provar den så känns det inte rätt??
Någon som beställt klänning utan att prova den först??
 

Du kan ju prova den i Sverige,

Skrivet av  • Catharina •
och sedan beställa samma storlek fast från USA. Bridesave har jag bara hört gott om. Jag köpte min via ebay, fick den uppsydd i Kina & hemskickad. Inga problem alls! Och klänningen kändes mer än rätt när jag fick hem den!

Men som sagt - se på klänningen live i Sverige & prova den. Känns det rätt då, så beställ! Misstänker att det är några tusenlappar att spara på det viset :)
 

Tack för tipset!

Skrivet av  *Brud 6/8 -05*
Ska ringa runt på måndag och se om det finns någon butik som har den hemma. Tack!
 

jättefin :) *IMT*

Skrivet av  Myzan & Co
 

Ser dyr ut

Skrivet av  karin
väldigt mycket tyg och omöjlig att gå i, och lite trilla-ner-och-visa-tuttarna-känsla, men annars är den sagolik, stilren och frapperande vacker. Tycker jag!
 

Jättevacker !!

Skrivet av  Junibrud-05
Hoppas att du löser det på något sätt så att du kan få tag i den.
 

Den där

Skrivet av  Jolin
är helt gudomlig!! Min väninna tittade på den när hon valde brudklänning och jag älskade den ;)
 

Den är ju bara....

Skrivet av  Anna med Leo
...såååå vacker!!!

 

Den är jättefin!

Skrivet av  Hervor
Om den känns rätt så är den det. Har sett den på eBay till hyfsat pris när jag har varit ute och spanat.
 

Jättefin

Skrivet av  mamma i dec. 03
Jag har också tittat på den, men ville ha något enklare, efterson vi har bröllopsfest i en lada, och ska ha budget bröllop så passade det inte mig.
Jag har en utan broderi helt och håller, men den på bilden är urtjusig så jag tycker att du ska satsa på den!!! Verkligen fin!
 

Jätte vacker!!! *imt*

Skrivet av  ~~Erika~~
 

Artiklar från Familjeliv