Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

"Oceans eleven"

Skrivet av PernillaJ-P
Har någon sett den? Är det bra? Så bra att den är värd att köpa?
Svar på tråden: "Oceans eleven"

Det är så olika smak...

Skrivet av  Jessica
Jag såg den på bio och tyckte den var helt okej! Men jag tror inte att jag personligen skulle köpa den... Jag brukar göra som så att när jag är tveksam över ilm, så hyr jag den först. Är den då kanonbra och jag skulle kunna se den flera gånger till - då köper jag den!
 

ja, kanonbra..

Skrivet av  Anna
ganska smart gjord...!
 

smaken...

Skrivet av  pennan
är ju som baken....delad.
Jag tyckte att filmen var bra! Den hade ett oväntat slut...på sätt och vis.
Fast som i alla filmer finns det något som jag tycker är dåligt, och det fanns det även i denna film, men det kan jag ju inte säga, om du inte sett den. Hyr den, så blir det ju billigare, och känns inte så dumt, att slösa pengar på en dålig film.
Bäst är Andy Garcia, för han är så snygg..*S*

Hoppas att du också tycker att den är bra
 

Helbra!!!

Skrivet av  Karin
Enligt mig alltså!!
 

Tack för era sunpunkter, jag

Skrivet av  PernillaJ-P
hyr nog den först. Varför jag frågade berodde på att den filmen var "Månadens film" i min filmklubb.
 

Älskade den!

Skrivet av  Anna
Såg den på bio utan att veta vad det var för film, men den var helbra. Det var det enda som gick här där vi bor just då och vår lokala tidning hade sågat den, så då brukar den vara bra!
 

Har inte sett den

Skrivet av  Sulan
men tror den är värd att köpa bara för att få George Clooney, Andy Garcia och Brad Pitt alla på samma DVD... MUMS!
 

Ska se den idag!

Skrivet av  jeafu
Den kan inte vara dålig, Brad Pitt är ju med :).
 

kanonbra!!! *imt*

Skrivet av  Orcid
*
 

Hyr den...

Skrivet av  Kira
Såg den bå bio, tyckte den var helt ok. George Clooney är ju söt. Men köp den inte....
 

Såg den på bio...

Skrivet av  Somers
tyckte att den var helt okej, fast jag gillar inte Brad Pitt något vidare, klart sevärd :)
 

Jag tycker den är bra

Skrivet av  Hervor
Jag gillar den, det är lite lagom med pangpang och annat samtidigt som man sitter och funderar på hur det ska gå.
 

Bra film

Skrivet av  cb
Gillar filmer om kluriga kriminella som lyckas blåsa
någon stor gangster och även publiken. Ocean's eleven är en av de bättre faktiskt.
 

Artiklar från Familjeliv