Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Bästa skådisen?

Skrivet av frul
På film?

Kan tänka att detta diskuterats längre bak, men jag tar chansen och drar upp det igen.

Mina egna favoriter:
Val Kilmer, Matt Damon, Helen Hunt, Sean Connery och så var namnet helt bortblåst på det sista. Hon som spelade i flera bondfilmer. Dam 50-60 år. Såg henne i en film för någon vecka sedan som jag också glömt namnet på....Handlade om en man som förlorade sin fru och fick ta hand om dottern. Bilolycka. Kom till en ö. Kallt och blåsigt. Hus som var fastkedjade. Båtar och hav. Journalist. Är ni med? Kan ni hjälpa mig?

mvh frul
Svar på tråden: Bästa skådisen?

Ja..

Skrivet av  Bus
....det blir ju Johnny Depp, Kate Blanchett, Kate Winslet, Willem Dafoe, Edward Norton, Kevin Spacey,och av di svenske: Björn Kjellman och Margaretha Krook.
Och Ernst Hugo....
(Det finns ännu fler favvisar.....)
 

Glömde ju...

Skrivet av  frul
Johnny Depp!!!

/fru
 

Edward Norton

Skrivet av  Ausa
Han är helt otroligt bra!!!
Fler värda att nämna: Kevin Spacey, Robert DeNiro, David Duchovny (fast mer för att jag tycker att han är så gruvligt söööt), Peter Strauss, Björn Kjellman, Al Pacino, Gene Kelly, Denzel Wahington, Tim Robbins.
Kvinnliga favoriter är det sämre ställt med. Kommer faktiskt bara på Susan Sarandon så här i brådrasket...
 

Gamle gode Harrison...

Skrivet av  Ika
...Ford ger mej fortfarande rysningar med sitt snea, charmiga leende. Sen gillar jag snyggingar som Brad Pitt och George Clooney och Russel Crowe.
Vår egen Björn Kjellman är också kanon liksom Peter Haber.

Bland kvinnorna finns det så otroligt många bra men Sigorney Weaver är jättebra taycker jag!
 

Många är bra!

Skrivet av  Blinka
Några som jag kommer på nu är: Robert DeNiro, Al Pacino,Robert Englund,Jodie Foster,Mel Gibson mfl. Återkommer när jag tänkt lite till. jag kan tyvärr inte hjälpa dig med filmen, har nog inte sett den.
 

svensk-amerikansk röra

Skrivet av  Amelie från Montmartre
Lena Granhagen,De Niro, Willem Dafoe, Lena B Hansson, Edward Northon, Malin Ek, Kevin Spacey, Göran Ragnerstam, och tusen till...
 

Mikael Nykvist

Skrivet av  TinTin70 bf 9/10
är nog favoriten just nu. Men det varierar hela tiden...
 

ja, hur kunde jag glömma honom?

Skrivet av  Amelie från Montmartre
och stina ekblad och magnus uggla!
 

Många bra på olika sett

Skrivet av  Dolphin©
Kevin Bacon spelar bra,men jag har satt han i ett fack "slemroller" , han får ju bara spela sådana roller

Johnny Depp tycker jag är bra

Sean Connery

Nicole Kidman

Julia Roberts
 

svårt val...

Skrivet av  Wila
...att bestämma bästa manliga...
Jag gillar Brad Pitt, inte enbart för att han ser bra ut utan för att han verkligen kan spela allt från snygging till massmördare eller stammande råtönt...
Men di är ju så månge, karlarna!

Bland tjejerna är den klara favoriten Helena Bonham Carter. Men, Helen Hunt är ju också bra :-)
 

De här tycker jag är bäst:

Skrivet av  Kattis
Harrison Ford, Tom Hanks, Kenneth Branagh, Al Pacino, John Cusack, Russell Crowe.

Julia Roberts, Cate Blanchett, Helena Bonham Carter, Emma Thompson, Kate Winslet, Julianne Moore.
 

Sharp gillar:

Skrivet av  Sharp
Mel Gibson, Tom Hanks, Leo DiCaprio, Ewan McGregor, Tom Cruise, Brad Pitt, Keanu Reeves m fl.
 

Sjöfartsnytt hette ju filmen *imt*

Skrivet av  frul
.
 

Det finns så många...

Skrivet av  peggy sue
Men en av mina största favoriter är bla Harrison Ford bland männen, även Al Pacino och engelsmannen...hm...vad heter han(skit jag komer inte ihåg)iallafall han som spelar med i "När lammen tystnar" och bland damerna så är det Jodie Foster, Meryl Streep och flera som jag inte kommer på namnet nu (typiskt! *s*)
Jag tycker det finns så många numera att det blir svårt att kmmma ihåg alla namnen.
 

Kan det vara Judi Dench?IMT

Skrivet av  Mita
.
 

Många...

Skrivet av  Ella
Johnny Depp, Robert de Niro, Michael Nyqvist, Joaqin Phoenix, Erland Josephsson, Stina Ekblad, Lena Endra osv
 

Mina favoriter...

Skrivet av  JK
just nu är:

Kevin Spacey
Samuel L Jackson
Hugh Grant
Meryl Streep
Julia Roberts
Milla Jovovich
 

Artiklar från Familjeliv