Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

8 mile

Skrivet av Ella
Jag såg "8 Mile" igår, och måste säga att den var MYCKET bra!! Inte på något sätt sentimental, inte särskilt "hollywoodaktig" heller. Eminem är skitduktig skådis, och det var spännande handling.

Jag tror inte att man måste vara intresserad av rap och gilla Eminem för att kunna se den, utan den kan nog vara intressant och lärorik för alla!

Svar på tråden: 8 mile

Ella

Skrivet av  underground
jag måste hålla med dig om det du säger om 8 mile.
Eminem var en duktig skådis i den här filmen,men man vet inte hur han skulle vara om han skulle försöka sig på en roll som advokat eller polis mm...
Men jag tror att han skulle klara av det.
Filmen och musiken är helt underbar..älskade varenda minut av den!!!
SÅg du en en bra version eller såg du en screen version av den?
 

Å nej!!!

Skrivet av  Ella
Det var en fruktansvärt dålig kvalite!! Bilden var grådassig och ljudet lät illa, men TROTS det så kände jag att det var en fantastisk film. Det var så otroligt spännande på slutet...jag blev lite nervös och kände "Men kom igen...börja någon gång!" ;-) Klart att han rappade skiten ur dom!

Ella
 

Som min kopia då...

Skrivet av  Sharp
som jag efter mycket tjat fått av en kompis...jag har inte tittat på hela än för jag vet inte om jag vill "förstöra" upplevelsen av filmen med att titta på en dålig kopia först....Den jag fick ser ut att vara avfilmad från en bioduk och det går knappt att höra vad de säger....hm...ska fundera på om jag ska försöka hålla mig....fast mitten på januari är ju fasligt långt borta!!!!!
 

hihihi

Skrivet av  underground
Jag får snart en dvdrip från 8 mile...med bra ljud och bra bildkvalite...får den om 2-3 veckor!!
 

Fast jag..

Skrivet av  Ella
kunde inte hålla mig...jag ville så gärna se den. Men den var så pass bra att man glömde bort kvaliteten!

Fast du har ju en poäng med att det är schysst att vänta och se den i riktigt bra skick..typ bio..;-)
 

Artiklar från Familjeliv