Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Butterfly effect

Skrivet av Sabbe
Vilken film, vilken twist, vilken spänning. Jag ryser än. Och vilket slut. *Gråter* Men jag säger inte varför för att inte spoila för er.
Svar på tråden: Butterfly effect

Samma här..

Skrivet av  Lia m saga + v12
Verkligen en speciell film.. Jättebra!
 

finns den på

Skrivet av  anko
dvd eller är den en bio-rulle fortfarande..?
 

dvd...

Skrivet av  LenaP
...vi hyrde den igår. Lite ovanlig film. Bra.
 

kanonfilm!

Skrivet av  Guldis-Linnea
Jag håller med.

Älskar såna filmer när man inte kan räkna ut slutet hur man än försöker. En av de bästa i år tycker jag.
 

Ja, årets bästa för mig också!

Skrivet av  Ninja
Precis min typ av film!
 

JAAAAAAAAAAA!

Skrivet av  Bibbi m Juni 0307 + 3 söner
Den är helt outstanding!
Min nya favoritfilm!
Såååååååå bra!
 

Ehhhh... *spoiler*

Skrivet av  Jessica m. Saga & Nora
vaddå twist, missade jag något?!?!

Tyckte filmen var kanon det enda trista var att man så tidigt kunde lista ut slutet :(
Speciellt uppenbart blev det ju när de var hos spåtanten...men bra vart den iallafall ;)
 

Director\'s cut...

Skrivet av  Sofia
Nån som sett den oxå? Filmen har ett helt annat slut...
 

Självklart!

Skrivet av  Emma - mer glitter åt folket!
Eftersom vi visste att regissören inte alls var nöjd med bioversionens slut så valde vi såklart att se directors cutten. Har nu efteråt hört vad skillnaden var, och jag tycker inte alls det blir samma film med det andra slutet. Det låter ju jättemesigt i jämförelse!
 

Hur slutar

Skrivet av  Jessica m. Saga & Nora
directors cutten då????
Nyfiken eftersom vi "bara" såg den vanliga visste inte ens att det fanns en till :)
 

*spoiler*

Skrivet av  Sofia
DC:n slutar med att mamman kommer in på förlossningen och får se när hennes son (på ultraljudet) dör i magen. Tredje missfallet...
 

men *spoiler*

Skrivet av  Jessica m. Saga & Nora
den versionen jag såg så går han tillbaka till då han låg i magen och kniper åt navelsträngen så att han dör och därmed inte kan ställa till med något (alltså hon får se hur han dör på ultraljudet) och sedan får man se de andra flytta till sin mor (Keyleigh och Tommie), är det bara det sista som inte är med då i DC-versionen eller?!?!
 

jo

Skrivet av  Sofia
det är director\'s cut ni har sett då, för efter missfallet fick man se hur bra livet blev för alla (kommer inte ihåg namnen på någon för det var ett tag sen jag såg filmen).
 

bioversionen *spoiler*

Skrivet av  Sofia
bioversionen slutar med att han väljer en videofilm från ett barnkalas istället för förlossningsfilmen. Han viskar till tjejen att han inte vill ha med henne att göra och att han kommer slå ihjäl henne om hon tar kontakt med honom (ungefär). Och sen slutar allt lyckligt...
 

Nämen! *spoiler*

Skrivet av  Ninja
Hade jag ingen aning om!
Jag såg Director\'s Cut-slutet, och tyckte det var superbra. Måste kolla på det "riktiga" nu också, men det låter inte lika bra tycker jag.
Framgick det verkligen då att hans syskon "åkt tillbaka" och begått självmord innan de föddes? Och det där med att han inte hade någon livslinje, var det ändå med?
 

*spoiler*

Skrivet av  Sofia
Nej, man får inte veta något om de andra missfallen i den vanliga versionen...och jag minns inte riktigt om det där med livslinjen var med; men jag antar det.
 

Artiklar från Familjeliv