Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

I går såg jag..

Skrivet av Tant Grön
Eternal sunshine of the spotless mind....fan va besviken jag blev. Hade verkligen skruvat upp förväntningarna på den *suck*. Visst den var inte helt röten, JC spelar jättebra och det var kul att se honom i en _så_ annorlunda roll men resten....tråkigt!!!
Svar på tråden: I går såg jag..

Också besviken!

Skrivet av  Anna T2
Vi såg den idag. Men blev mest förvirrade. Konstig film!
 

mm

Skrivet av  ior
tyckte inte heller att den var särskilt bra.
 

Eternal sunshine ... var ju superskön

Skrivet av  Anna T1
Jag tyckte verkligen om den. Inte mest på grund av historien men däremot regin, bilderna, de drömska och fantastiska scenerna! Jag har aldrig sett en film som lyckats fånga minnets stämning så nära, inte ens Memento.

Jag tyckte att det var helt fantastiskt gjort, hur saker försvann, känslan av brådska när han släpade henne genom minnets korridorer för att inte glömma ...

Även spelet "utanför" var bra tyckte jag. Scenen där de hoppar i sängen medan han ligger med hjälmen på var ju obetalbar, vilka otroligt irriterande människor!
 

håller helt med!

Skrivet av  Guldis-Linnea
Jag tyckte den var fantastisk!
Att man bara kan komma på en sån idé.

Jag tyckte det var osalgbart när han var liten och satt under bordet. hihi... =)
 

Instämmer

Skrivet av  Pappa KP
Det var en film helt i min smak.
 

Jag tyckte den var fantastisk!

Skrivet av  Emma - mer glitter åt folket!
Bland det bästa jag sett faktiskt! Fast antingen så fattade inte jag hela storyn, eller så finns det stora hål i den. :-/

Jag såg den igår, och kommer se den igen snart för att kunna njuta ordentligt av alla detaljer och upptäcka saker jag inte såg första gången, för då är man ju så koncentrerad på att hänga med i berättelsen.
 

Artiklar från Familjeliv