Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Fy, så besviken jag blev !

Skrivet av zaccheus
I dag skulle ju den förlängda versionen av "Konungens återkomst" släppas - otålig som jag är, åkte jag ut till den stormarknad där jag köpt de andra två på video. Men några videofilmer hade det inte kommit - och personalen trodde inte att de skulle få några heller; det var bara DVD som gällde !
Fy, vad jag blev ledsen och besviken ! Jag har ju de andra 2 på video - och jag vill ha den här med ! Hur ska jag nu få tag på den; jag vet ingen annan affär här i Borås där det skulle kunna gå...

(Jag HAR en DVD-spelare, så ni som tänkte svara "Köp en DVD behöver inte anstränga er; det är inte det saken gäller !)
Svar på tråden: Fy, så besviken jag blev !

Men vänta...

Skrivet av  zaccheus
...det ordnar sig kanske ändå ! Jag hittade en butik i Göteborg på nätet och kunde beställa en film där - jag måste åka dit och hämta den, men det är ju inte SÅ långt, och det kan det väl vara värt...
 

Men...

Skrivet av  Nickan
...jag måste ha missförstått nått. Jag trodde helt ärligt att "Extended DVD-version" av filmerna bara kom ut på dvd. Men om du har de andra så är ju inte det så såklart.

Själv hade jag bokat den på dvd.se och fick den redan igår... Sitter och tittar som bäst! Den är jättebra!
 

Jag har de två...

Skrivet av  zaccheus
...tidigare på VHS, som sagt. Hoppas nu bara den här affären funkar !
 

Ginza har den! imt

Skrivet av  Notte m tjejer 0202&0409
,
 

Artiklar från Familjeliv