Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Fler härinne som sett The Village?

Skrivet av Jenny
Vad tyckte ni om den, har precis sett den (i går) och sitter nu här och undrar vad jag egentligen tyckte om filmen? Vad tyckte ni som sett den?
Svar på tråden: Fler härinne som sett The Village?

Varken bra...

Skrivet av  Sharp
eller dålig, en typisk "jaha"-film. Den verkade väldigt spännande när man såg trailern och efter som jag aldrig ger upp hoppet om att äntligen få bli riktigt skrämd på bio så gick jag och såg den men det var som sagt mest "jaha". Rädd blev man ju inte iallafall...lite besviken på upplösningen också, hade liksom hoppats på att det skulle vara mer "mystiskt" än det var.
 

Såg den förra helgen *spoilervarning*

Skrivet av  ::Tina& Vincent::
och jag tänkte på den en del i veckan faktiskt. Jag vet inte heller vad jag ska tycka om den, om den var bra eller inte. Jag började dock ana ganska tidigt att det var vanlig värld utanför. Filmen påverkade mig iaf och det är man ju tacksam över för det är det inte många filmer som gör numera....
 

hur gissade du det?

Skrivet av  marie
för jag hade ingen aning och är nyfiken vad du tog det på
 

Jag misstänkte också det tidigt... *spoiler*

Skrivet av  Emma - mer glitter åt folket!
Redan när filmen började tyckte jag att den var så väldigt övertydlig med vilken epok den utspelade sig att det blev irriterande. Så sedan när de nämnde "the Towns" första gången fattade jag genast misstankar om hur det låg till. Tycker tyvärr filmen var enormt förutsägbar och tråkig. Dessutom saknade jag utveckling hos huvudpersonerna. Det ingår ju liksom i en bra story, att personerna inte är desamma när filmen är slut. Men så var det ju inte alls här. :-(
 

inge vidare....men gick o såg den

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
med förhoppningen om att det var en skräckis, vilkt jag tycker de vinklar trailersen som....hade de vinklat den på annat sätt kanske jag gillat den...men nja...o så lista ja ändå ut hur de låg till rätt tidigt
 

Artiklar från Familjeliv