Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Krasch som kallas duga!!!!!

Skrivet av Marika
Jahapp! I morse när jag skulle starta upp min dator så låste sej datorn när ICQ skulle starta upp. Jaha. Då är det bara att starta om eftersom den brukar göra så ibland. TRODDE JAG! BLÅSKÄRM!!!! Startade om i felsäkert läge. BLÅSKÄRM!!!! Startade om igen med andra inställningar. BLÅSKÄRM!!!! Jag börjar få panik! Jag hade legat o planerat min backup i sängen innan jag gick upp eftersom jag inte gjort backup på ett tag. Där gick det i stöpet. Vi har under dagen ringt efter ytterligare assistanser men de har inte kunnat hjälpa oss. FORMAT C: Jag har idag förlorat över 50 timmars internsivt arbete med nya Bebbesidan och hela min nya premiärsida till företaget. :-( ja och sedan uppemot 1000 fotografier jag tagit de senaste två veckorna. Japp, allt spårlöst borta. Jag har fått ett aggressivt virus som raderat min huvudpartition eller om jag har haft en systemkrasch på något vänster. Det fanns nada filsystem i c-partitionen i allafall. Nu när jag håller på att återställa datorn så gott det går men gamla backupper så inser jag att det är massor av annat jätteviktigt som jag förlorat. Hela mitt kundregister med koder och allt. Det går att få tillbaka men det tar tid. Alla mina skript som jag använder till websiterna är borta. bara att hoppas att de finns kvar på annat ställe. HJÄÄÄÄLP vad jag har panik nu. Jag är precis snurrig i huvvet nu av paniken. Bör nog försöka sova lite. Natti!

Artiklar från Familjeliv