Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

När ni ringt och klagat på Libero blöjor

Skrivet av Ingela
har ni alltid skickat in blöjor från paketet det är fel på eller "tror" dom på er.
Jag tycker att det läcker ut "kristaller" från ungefär var 3:e blöja så det är inte varje det är fel på
Svar på tråden: När ni ringt och klagat på Libero blöjor

har skickat några felaktiga blöjor till dom

de ville ha några stycken+batchnumret. fick en liten förpackning som kompensation trots att ett helt paket var felaktigt :-(
Skrivet av    Mammamia

samma för mig..

att det har läkt ut kristaller från vissa, har du klagat?
Skrivet av    victoria

Jag har ringt och klagat,

jag tror det var för ca två år sedan. Det var up&go som luktade så illa... Damen jag talade med sa att de var medvetna om problemet... jag skulle uppge ett nummer från min förpackning. Någon vecka senare kom en JÄTTEKARTONG med flera blöjpaket i. Så jag är nöjd med deras bemötande! Sen dess har jag inte haft anledning att klaga. Ja, det blev visst lite långt, men som svar på frågan: Nej, jag behövde inte skicka in blöjor.
Skrivet av    Mamma till J, A och L

Var läcker den?

Har jag aldrig varit med om faktiskt. Var läcker de ut menar du? Har sett att läckagebarriärerna är mycket mindre än innan. Ring konsumentkontakten och fråga. Så ska det ju inte vara. Och kräv full kompensation, att få ett litet pkt blöjor då ett helt stort är fel på (som exemplet ovan) är ju heltokigt! Jag har dock fått en kartong amningskupor med olja i (!) och där kompenserade de mig med checkar på 225kr.
Skrivet av    Mica

Artiklar från Familjeliv