Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Cecilias svar

Skrivet av cecilia
1. Beskriv din idealpartner och då endast när det gäller YTTRE egenskaper
* Över 190 lång, runt 90-95 kg. Mycket vältränad, muskler i massor. Gärna skallig, annars mörkhårig. Stora händer och kraftiga underarmar. Kraftig kuk, rakad runtomkring. Tvättbrädemage. Stora, sexiga fötter storlek 44 och uppåt.

2. Beskriv din idealpartner och då endast när det gäller INRE egenskaper
* Jordnära men även lite flashig mellan varven. Träningsnarkoman. Envis. Energisk. Lyhörd. Lekfull. Ensamvarg som jag men ändå social när så behövs.

3. Hur väl tycker du att din nuvarande partner stämmer med ovanstående ideal, yttre resp inre egenskaper?
* Väldigt bra förutom att han inte är skallig ännu. Jag e nog mer flashig än han, där är vi rätt olika men jag är både flashig och jordnära.

4. Om din partner förändrades markant från hur han/hon såg ut när ni träffades, hur skulle du reagera, (t ex om han var smärt och vältränad och efter några år blev fet och lat)?
* Jag skulle inte gilla läget. Jag skulle älska honom lika mycket, men jag skulle ha svårt att tända på en fet eller för mager kropp. Det jag ser är viktigt för mig och jag skulle inte bli intresserad av en man som inte vårdade sin kropp och tränade, därför skulle jag bli besviken om han ändrade på sig.

5. Rakat kön? Din inställning till detta på dig själv resp på din partner?
* Älskar rakat både på mig och på honom! Är en underbar upplevelse med hud mot hud och dessutom tycker jag det är skitsnyggt!

6. Kan man behålla passionen livet ut? Blir passionen mindre om man flyttar ihop eller får barn? Har du några tips på hur behålla passionen i ett längre perspektiv?
* Det tror jag man kan men det är svårt, speciellt när vardagen kryper på. För mig betyder både yttre och inre egenskaper mycket. Jag vill ha en snygg man att se på då blir jag tänd. Dessutom vill jag bli uppvaktad då och då, små överraskningar, och det samma ger jag förstås honom. Sex är viktigt,mycket sex ger mersmak så även om man känner sig trött och trist så e det bara att hoppa på tåget, tuta och köra, det brukar alltid bli bra i slutändan. Till sist är ord mycket viktiga. Jag vill höra orden jag älskar dig då och då. Även om han tror att han visar det på andra sätt är det inte säkert att jag uppfattar hans sätt att visa det på.

« Tillbaka till trådstarten

Artiklar från Familjeliv