Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Du...

Skrivet av Mafalda
det används på sina håll. Att skriva "disserterad" istället för "disputerad" är ett "slavtfel" (anglifiering av ordet) gjort i frustration över att i en meningslös tråd som denna behöva "försvara sig personligen mot ilskna feminister som inte tycks tåla motsägelser kring sin ideologi". Det beror främst på att dissertation är engelska (allt sker på engelska) och används flitigt sammanhang som dessa (om det man skriver på, thesis, och sedan dissertation) http://www.medkem.gu.se/disputation_info_sve.html. Sitter liksom i ryggmärgen eftersom allt är på engelska...

Vad vinner du och övriga feminister här på att försöka håna och misskreditera mig personligen inför alla som fortfarande orkar läsa? DE kan ju inte kolla det ni kommer och påstår kring mig? Och DE kan inte kolla det jag säger. Om inte jag blir tvungen att "rentvå" mig... Men jag svär på att ni genom era förminskningsmetoder vinner en hel del makt i feministpropaganda hos de som lätt låter sig luras av sånt. Och att några som lätt faller för sådant sätter sedan ännu högre tilltro till en tillrättalagd feministforskning. (En möjlig konsekvens: Och tror även i fortsättningen att man kan LITA på statistik som sanningen och slå sig till ro med att misshandel = kvinnomisshandel. Och att resten ("kanske bara taskighet") behöver man inte bry sig om.)

Jag tycker att detta börjar likna ren personförföljelse i syfte att undergräva en viss persons trovärdighet (min) i ett forum (feminism) för att fritt sedan kunna hänvisa till hur otillförlitlig JUST denna person är (jag). Det är inte JAG som ständigt tjatar om att jag forskar. Det har jag någon gång råkat nämna i förbifarten när ni inte accepterat lekmannaåsikter: Det är istället NI feminister som ständigt drar upp detta för att förlöjliga mig och skapa dålig trovärdighet kring min person. Det dras upp för att ältas, ifrågasättas, stötas, blötas i ETT enda syfte: Att bevisa den stora tillförlitligheten i de resultat ni hänvisar till (feministisk ideologisk forskning) och mina egna "fria fantasier" (ifrågasättanden kring era ideologiska påståenden refererade med feministisk forskning).

DU som uppenbarligen anser att DU vet mycket om forskning. Analysera så detta: Ser inte DU några som helst i projektet "Slagen Dam"? Kom inte och säg att du inte vet något om detta projekt för dels är det väldigt känt och dela kan du kan lätt hitta det på nätet.

« Tillbaka till trådstarten

Artiklar från Familjeliv