Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Kära nån... Ordning... och Tove!

Skrivet av Mafalda
...så viktigt det var att få veta ALLT om just MIG... tror du förresten att man måste ha samma inriktning hela livet? Och så långt är inte steget mellan disciplinerna som du tror.

Nu lägger jag ner! Jag har sannerligen fått nog av er och er märkliga nyfikenhet och hur långt ni tydligen är beredda att gå för att försvara feminismen och motarbeta en helt vanlig ofarlig liten equalist... Jag tycker att det börjar kännas aningen sjukt det här. Och när det börjar kännas just sjukt har jag ingen som helst lust att fortsätta diskutera.

Ni får väl se i slutänden vad er feminism åstadkommer. Men jag tror snarare att Equalismen eller Ekvivalismen kommer att ta över ruljansen inom en ganska snar framtid. Röster hörs och många har fått upp ögonen för feminismens avarter och avigsidor och det börjar röra på sig bland folkmassorna. Inte minst hjälper både Schyman och Winberg till med att öppna ögonen på befolkningen och skapa jämlika alternativ till den ojämlika feminismen.

Have a nice day... good for you, if your feminism will survive... but only for you....

bye bye

« Tillbaka till trådstarten

Artiklar från Familjeliv