Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

skönt!

Skrivet av Lena med Louise 030326 + Ytte Bf 8/2
Skönt att höra att det fungerar så bra med dagis och atthon somnat själv på vilan. Du har nog inte alls skämt bort henne med handgos, Louise har också mycket lättare för att somna "själv" med farmor etc än med mig. Mamma är ju lite speciell och det är klart att man vill mysa med henne mycket hellre än med någon annan person, då kanske man väljer att avstå istället.

Louise somnar ju numera själv i sin säng och så ligger jag på gästsängen brevid, men ibland längtar JAG så efter att kramas att jag nästan tar upp henne fastän hon uppenbarligen ligger och myser jätteskönt i sin säng. Igår kom iallafall tillfället då hon inte var fullt lika happy med att ligga i sin säng så då fick jag äntligen gosa och hon somnade med näsan 5 mm från min. Fast de 5-10 minuterna innan far hon ju runt som en galning i sängen och sparkar mig i ansiktet och så så då kom jag ihåg varför jag blev tokig på att ligga med henne och natta henne. Hon är som en hund som ska snurra runt en 10-15 varv innan hon kommer till ro och då trivs hon nästan bättre i spjälisen som ju inte är fullt lika stor.

« Tillbaka till trådstarten

Artiklar från Familjeliv