Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Marie!

Skrivet av :: tösen :: m Otto 030122
Välkommen till Eslövs kommun!!! Det kör man ju igenom ibland faktiskt, så visst vet jag var det ligger! Har väl varit på nån loppis där också på idrottsplatsen. Sjunga i kyrkor samt besöka loppisar på landet är två hobbies jag har som gör att man besöker många små trevliga ställen som man annars aldrig skulle komma till :-)

Hmm... undrar om jag sett ert hus på nätet...? Jag får ju mejl varje gång ett hus i Eslövs kommun blir ledigt. Inte för att vi vill flytta ifrån Västra Strö - trivs jättebra här!!! Men det är lite pluttigt vårt hus :-( Så jag håller koll på hus som blir lediga för att inte missa ett ev drömhus som är större. Såg ett drömhus i Löberöd i somras har jag för mig... Ett helt underbart gammalt hus med massor av spröjsar i fönsterna och snickarglädje. Men det var nog fler än jag som tyckte det var underbart så vi funderade inte så länge på det. Mejla gärna bild på ert hus om du orkar/vill/har en bild: [email protected].

Västra Strö ligger väldigt nära Trollenäs slott som många känner till. Här finns en alldeles underbar liten butik med namnet "Västra Ströö 39 - butik för sakletare" som jag VARMT kan rekommendera ett besök till! Just nu har dom dock stängt ett tag, men fram på vårkanten öppnar de igen. Väl värt en liten utflykt! Om ni har lust får ni gärna titta in till oss också - bara hojta till!

Skönt att huset pallade stormen! Vårt är redan stormtestat -99 (fast då var jag livrädd! Trodde fönsterna skulle blåsa in! Denna gången var det inte så farligt och vi fick dessutom strömmen tillbaka efter bara ett par timmar! ;-) Skönt också att även ni nu vet vad ni ska ägna all ev ledig tid/ev pengar åt resten av livet *s*. Det har ju sina sidor det här med hus. Men det positiva överväger trots allt!

Otto Valentin pussar tillbaka och vinkar! Kram!

« Tillbaka till trådstarten

Artiklar från Familjeliv