Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Kan bara säga vilket j.,la sett

Skrivet av MAMMA FÖR EVIGT
Att jag tycker att hur det än månne vara hur soppig mamma och ansvarlös du än är så har ALLA BARN EN MAMMA OCH EN PAPPA. INGEN ANNAN HAR RÄTT ATT KALLAS MAMMA!!!!!

Skulle aldrig komma på fråga att min nya som jag levt med i snart två år av två och ett halft skulle kalla sig för PAPPA.

Mitt barn far har emellanåt en sk "sämre" relation och lyckas inte alltid nå upp till vad han borde...

Men för det betyder det inte att han skall fråntas Rollen som Pappa.

VÅRT BARN ÄLSKAR SINA BÅDA FÖRÄLDRAR ÄVEN OM DEN ENA KANSKE I BLAND BETER SIG ILLA PÅ VUXNA FRONTEN.

Tycka vad ni vill vill men visst det är ju bara en benämning och jag antar och tror och hoppas Jessica att din dotter vet vem mamma är i sin plats där i hjärtat för sin mamma.

Försök att se det så .. Att det bara e bokstäver ord liksom.

Hon kommer att veta att du e hennes mamma. hon kommer veta det JAG LOVAR!

Om du inte alls funnits i hennes liv kan man vinkla det till rätt ok. Men nu e det ju inte så..

FY FAN VAD JAG BLEV ARG FÖR DETTA!!

URSÄKTA SPRÅKET NU

MEN FÖR HELVETE LÄMNA ERAT VUXEN JÄVLA DRAVVEL utanför ER DOTTERS BÄSTA!!!!

Jag får för mig att detta e ett drag för att såra från PAPPA VAD ANNARS?????????????

Vet ni vad? Jag har hur jävla osams vi än varit varit mån om att inte påverka mitt barn. Jag har hela tiden talat om att pappa ÄLSKAR DIG.

När vårt barn "råkat" sagt fel till sambon har vi snabbt rättat ... BÅDA TVÅ!! DET FINNS BARA EN MAMMA och EN PAPPA.

Försök att inte bry dig jag tror det är bäst annars fungerade det och vad blir nästa drag? Skall han hitta på nån sago historia oxå?

LYCKA TILL

« Tillbaka till trådstarten

Artiklar från Familjeliv