Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Tack så jättemycket

Skrivet av Jessica
för att ni har svarat mig.

Jag kommer säkert att skriva här mer så jag byter min signatur från den "ledsna Mamman" till mitt namn istället.

Det är väldigt jobbigt att gå här hemma och inte veta vad som ska hända. På måndag ska vi göra en datortomografi igen och sedan så ska alla bilderna skickas till Göteborg.

Jag är så himla ledsen hela tiden. Detta är den jobbigaste julen jag har varit med om.

Varför kunde inte brevet från hans läkare på neonatal ha kommit fram efter jul i stället för dagen före?

Jag har bara berättat för lillkillens Pappa än så länge för jag har inte velat förstöra julen för min övriga familj, men snart måste jag nog för jag tror att alla behöver förbereda sig lite mentalt om det nu skulle bli nödvändigt med en operation.
Fast det är så svårt att prata om det. Vi trodde ju hela tiden att nu så är han bra.

Vid ultraljudet förra veckan så sa läkaren att hon inte kunde se någon förändring, men att hon skulle jämföra med tidigare bilder. När jag gick så sa hon igen att det här verkade bra. Då kunde jag gråta av lycka när jag kom till bilen, åh fy vad dumt. Varför trodde jag på henne?

Förlåt för att jag är så grinig, men jag är bara så ledsen.

Kram till er som har klarat av allt det här. Ni måste vara jättestarka.

« Tillbaka till trådstarten

Artiklar från Familjeliv