Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ja det funkar ju den vägen också ;)

Skrivet av marikaL m fem
När twinsen här lassat över hela leksakslådan på lilla (stadiga tack o lov, hon krossas inte så lätt!) Cornelia så tar de bort grej efter grej o lägger i lådan igen... för att sen börja om igen *s*
Men de är faktiskt himla sjyssta, pojkarna - sätter man Cornelia i gåstolen så är de där nästan på en gång och förser henne med nåt kul. Och när hon är kinkig kommer de fram med det ena och det andra och försöker muntra upp henne :)

Mina pojkar slogs aldrig om grejer förrän nu senaste veckorna/månaderna nånting, de mer samarbetade om grejer/byggen/pussel - men nu vill de ofta ha precis samma grej och blir SUPERARGA på varandra, men samtidigt ser det lite kul ut - den ene kan med ett illmarigt leende smyga upp och sno precis grejen som den andre pysslar med och så springer han lyckligt kluckande iväg med prylen medan den förorättade vrålar så glasrutorna skallrar... *s*

Ja blöjhinken funkar bra faktiskt! Ibland luktar det lite ändå tycker jag, men det är mest när det ligger nåt halvdussin bajsblöjor och trängs ;)
Och refillerna funkar jättesmidigt, vet inte hur sangenics funkar men här knipsar man bara av och knyter, inget bök med separata påsar. Den kostade typ 300 kr tror jag (299 el nåt), iaf nån femtilapp dyrare än sangenics. Vi köpte den på babyproffsen.

« Tillbaka till trådstarten

Artiklar från Familjeliv