Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Så kommer det fler

Skrivet av Marika
frågor på en gång. Du skrev om Sabina och hennes beteendestörningar och raseriutbrott. Är det något som ni kan se i samband med hennes CP-skada eller är det något hon skulle ha ändå? Kanske konstig fråga men läkarna har berättat för oss att Cordelia kan få Damp liknande problem men menar då mer inlärning och koncentration tror jag. Själv har jag en kille på 8 år som nu går på utredning på BUP för sina aggresiva utbrott, ångest och koncentrationssvårigheter mm. Det är ett stort problem både hemma och i skolan så jag funderar en del på om det är det här vi även ska gå igenom med Cordelia en dag. Det är så jobbigt att ha tre barn var av två med särskilda behov så jag förstår er att ni behöver hjälp med antideprissiva och hoppas verkligen att ni ska få mer vårdbidrag. Jag har ju ½ vårdbidrag men Cordelia har även hydrocephalus (vattenskalle) och shunt inopererad och det har medfört en hel del problem och massor av besök på BVC och sjukhus. Har ni fler barn? Hoppas du inte tycker jag lägger min näsa i blöt för det vill jag inte. Tänker på er i er situation. Kram Marika

« Tillbaka till trådstarten

Artiklar från Familjeliv