Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

JA....

Skrivet av Maria
Ja, jag håller med dig och minns tiden då jag letade diagnos till min kille. Det mesta passar ju in på de flesta egentligen. Jag var in och tittade på sidan om CFC och kände genast igen den. Jag var där också och letade efter likheter med min pojk. Finns det något liknade syndrom vad beträffande namnet alltså. Jag känner nämligen en kvinna ganska ytligt som har berättat att hon har cardio facial...och sen minns jag inte men jag tror faktiskt att det var just CFC hon sa. jag brukar stöta ihop med henne ofta. Jag vet också att hon har haft en massa extra tänder och att ansikte liksom växer ihop "konstigt". Kan det vara samma? Nåja, jag ska fråga henne då jag träffar henne nästa gång. Hon har i vilket fall som helst fyra barn och lever ett vanligt liv. Hon har inget förståndshandikapp men jag tror inte heller att hon är ett geni...jag braukar faktiskt inte reflektera över om folk är smarta eller inte men just när det är syndrom inblandade så tänker man tyvärr lite mer på detta :) Nåja, grilla Göran ordentligt.När är det dags?
Kram, Maria

« Tillbaka till trådstarten

Artiklar från Familjeliv