Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

jag

Skrivet av Å och J
Blev sjukskriven nov 2003 i vecka 20 och fram till utsatt datum. Sedan fick jag ta föräldraledigt. Konstigt, då var man helt plötsligt inte dålig. Gick över tiden och var sämre än någonsin. Min make blev sjukskriven han istället(av samma läkare) för att ta hand om mig.

Idag är sonen 9 mån och jag är på bättringsvägen. I somras kontaktade jag läkare, fick pronaxen. Men tog dem endast i två veckor. Fick reda på att de inte finns fakta som styrker att de är ofarliga, ammade då. Började sjukgymn. i aug. Blev sedan sjukskriven i sept. Var så dålig. Sedan 25 nov är jag halvtidssjukskriven. Att min man varit hemma är nog halva delen till att jag är på bättringsvägen. Har sedan början av sept gått till en kiropraktor(bekostat själv). Och sedan nov går jag på akupunkturbehandling hos en diplomerad i TCM. TCM, tar hand om hela kroppen. Hon har inte satt en endaste nål mot smärta i ryggen, utan fått igång min kropp igen. Jag var totalt uttömd på energi. Hon har även gett mig kostråd. Går även på bassängträning.

Tack vare kiropraktik + TCM är jag skapligt bra. Får endast ont då jag gjort alldeles för mkt. Jag har mer ork totalt och jag kan till och med bära min son, promenera (och häromdagen sprang jag då jag var tvungen att jag hunden).

Råder dig att uppsöka ngn med TCM utb8ildning, kiropraktor.

Lycka till

« Tillbaka till trådstarten

Artiklar från Familjeliv