Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

svar

Skrivet av helena
Min man är inte adopterad utan "bara" fosterbarn. Han och hans biologiske lillebror kom tillsammans och deras föräldrar har aldrig gjort skillnad på deras två biologiska barn eller min man och hans lillebror. När jag kom in i familjen tog de mig till sig genast och nu när de har ett litet barnbarn, vår dotter så är de så lyckliga. Farmor, min mans fostermor, kan inte få nog av henne, syr kläder och ordnar så mycket. Hon älskar verkligen henne. Hans biologiska föräldrar finns inte i livet, utan de enda farföräldrar hon kommer att ha ärhasn fosterföräldrar, som han kallar mamma och pappa och kalla sina biologiska vid namn. Hon kommer ha två fastrar (en biologisk, som är gudmor, och en fosterfaster) som båda tycker om henne, tre farbröder (två biologiska och en foster) som tycker om henne. Alla släktingar är så glada för vår skull, fostermammans släktingar skickade julklappar till henne och fostermammans släktingar har inte heller gjort någon skilnad på barnen under alla dessa år. Han har tillhört familjen i 24 år.

« Tillbaka till trådstarten

Artiklar från Familjeliv