Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hmm..

Skrivet av J med N & M
jag har tillit till de flesta läkare.. det är väl jämförbart med ditt resonemang om att man har tillit till andra med lång utbildning.. men det beror ju på att jag har inget val.. jag kan absolut inte bota sjukdomar så där vet de mer än mej.. Men ta hand om barn, det kan jag o speciellt mina egna barn eftersom jag är den som känner dem bäst.. för mej är inte pedgogik så viktigt.. lr iof så är väl allt man gör med barn pedagogik men jag anser inte att en pedagogisk utbildning är så otroligt viktig för att ta hand om ett barn.. jag tror en 5-barnsmamma utan utbildning skulle kunna göra lika bra jobb på ett dagis som en barnlös 25-åring utan erfarenhet.. det är vad jag tror.. Sen så är ju en anledning till att jag inte haft dagis åt mina barn att jag inte behövt det.. jag har under förra året gått i skolan ca 2-3 timmar per dag o jag har inte ansett det nödvändigt att ha barnen på dagis när jag varit ledig.. Dessutom så litar jag inte på dagismiljön o det har inget med fröknarna att göra utan att de helt enkelt är för få på för många barn.. Men nu lutar det åt att mina barn kommer att börja hos dagmamma under våren..

« Tillbaka till trådstarten

Artiklar från Familjeliv