Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

SKÖNT att några har...

Skrivet av Mita
...LÄST det jag skrivit! Det var verkligen inte meningen att man ska låta gnällig, jag uppskattar allt jobb min man gör för det gör han även för vår skull så klart! Annars hade vi inte kunnat bo i detta fantastiska hus, ha två bra bilar, och jag kan vara hemma o s v. MEN jag saknar ju honom! Det var "bara" det jag ville ha sagt. Som jag också sa så är inte hans arbetstider egentliga problemet utan det är JAG - att jag vill ha honom mer hemma. Tråkigt att behöva ta massa skit för att man älskar sin man och vill ha honom hemma tycker jag...MEN alla har väl inte samma känslor för varandra. Han visar verkligen på alla världens sätt hur mycket familjen betyder och att han lägger ner mycket tid på jobb gör han både för sin och vår skull. Jag stöttar honom verkligen samtidigt som jag SAKNAR honom. Det skulle jag gjort även om han jobbat mellan 9-12! FAST det är bra man kommer ifrån varandra lite också ;O
Ha det bra och KRAM alla som VILLE förstå. OCH jag ger några rätt; mitt inlägg VAR "gnälligt" - men det känns bättre som sagt när ni stöttade mig med förståelse. "Gnäll" gärna tillbaka så får jag se om jag kan "trösta" er...

« Tillbaka till trådstarten

Artiklar från Familjeliv